Әлеуметтік педагогтің 2022-2023 жылдық жоспары » А.Байсалбаев атындағы орта мектеп
Almaty region
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"А.Байсалбаев атындағы орта мектебі"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72) 43-50-93
Version for
visually impaired
» » » Әлеуметтік педагогтің 2022-2023 жылдық жоспары
01
September
2022

Әлеуметтік педагогтің 2022-2023 жылдық жоспары

2022-2023 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары

«Балаға қуаныш сыйлай отырып,оқыта тәрбиелеуге міндеттіміз»

(Аркин Ефим Аронович)

Әлеуметтік педагогтың мақсаты:

  • Әр балаға қолайлы жағдай тудыру,
  • Әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
  • Әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
  • Тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
  • Рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.


Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:


  • Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
  • Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін оқулықпен қамту;
  • Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
  • Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
  • Оқушылардың мектеп алды даярлығын қамтамасыз ету;
  • Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
  • Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі және облстық білім басқармасымен «Мектепке жол» акциясын басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен бірігіп қамқорлық акциясын ұйымдастыру;
  • 0-18 жас аралығындағы балалар тізімін жасау (бекітілген мерзімде)
  • 9-11 сынып оқушыларымен мамандыққа баулу бойынша жұмыс жасау.
  • Мектеп жанындағы жазғы демалыс орталықтарына, жағдайы төмен отбасы балаларының таратылуын қадағалау.

№ р/с

Activity

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу

1

Құжаттармен жұмыс: 

- Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспарын құру, бекіту;

- «Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру;

-   Мемлекеттік көрсетілетін стандарт түрлерімен жұмыс жасау;

Әлеуметтік статустағы ата-аналарға берілетін жәрдемақы жөнінде ақпараттар беру

Тамыз -қыркүйек

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.

Құжаттармен жұмыс

2

- Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу жөнінде мәліметтер жинау;

Сынып жетекшілердің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен, заңды өкілдерімен байланысын қадағалау

    Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылар арасынан мектепте бір мезгіл ыстық тамақты ұйымдастыру,олардың уақытылы тамаққа баруын қадағалау,құжаттарын жинақтау,рәсімдеу.

Қыркүйек 


Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.


Құжаттармен жұмыс


3

Аз қамтылған, әлеуметтік санаттағы оқушыларды «Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры» есебінен берілетін киім – кешекпен қамтамасыз  ету; 

Келешек өмірлік ұмтылыстарды қалыптастыру психологпен бірлесіп жұмыс жасау

Қолайсыз отбасыларды үнемі бақылауда ұстау, ата-аналармен байланысқа шығып отыру

Қазан

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.

Мектеп психологы: 

Мусаханова  Ғ.

Дильмагамбетова  А.

Құжаттармен жұмыс


4

«Кел,Жаңа жыл, Жаңа жылHYPERLINK "https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbilimdiler.kz%2Ftarbie-sagaty%2F8017-torlet-kutty-zhana-zhyl.html&ei=crftU87kM-PiywOBhYDoCg&usg=AFQjCNFMX-43h-JNipVWq3DOOoa0AjCXvw&bvm=bv.73231344,d.bGE"!» атты тақырыпта әлеуметтік қолдауды қажет ететін отбасы балаларына жаңа жылдық шырша ұйымдастыру; ҚР Елбасының шыршасына, аудан әкімінің шыршасына әлеуметтік санаттағы балаларды қамту;

Желтоқсан





Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.

ДТІЖ орынбасары:

Трусбаева  А.

Джалгасова А.







II. Балалық құқығын қорғау жұмысы

1

Ерекше мұқтаждыққа ие оқушылармен жұмыс:  (үйден оқитындарға)

  • Оқушылардың  тізімін жасақтау және жеке зерттеу картасын жасау
  • Әлеуметтік тұрмыс жағдайымен, ата – анасымен танысу; 
  • Оқу – тәрбие жұмыстарымен  қамтылуына бақылау жасау; 
  • Мәдени іс – шараларға тарту; «Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауыңа жәрдем ет!

Қаңтар 

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.

Мектеп психологы: 

Мусаханова  Ғ.

Дильмагамбетова  А.


Зерттеу картасын жасау



Үй аралау, Акт толтыру

IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс

1

- Қиын жағдайға тап болған немесе зорлық – зомбылықтан зардап шеккен балаларды анықтау; 

- Психологпен бірге жетім ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың ортаға  бейімділігін анықтау;

- Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру;

- Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу;

-  Қиын жағдайда тап болған немесе зорлық-зомбылықтан зардап шеккен балаларды анықтау. Анықталған отбасымен және оқушымен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ықпалдастыру.Құқықтарын қорғау.

Ақпан айы  




Ақпан айы




Наурыз айы

Сәуір айы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.



Мектеп психологы: 

Мусаханова  Ғ.

Дильмагамбетова  А.


Мектеп инспекторы:

Бохаева Улжан

Үй аралау, АКТ толтыру



Кеңестер беру, ұсыныстар айту



“Отбасы мен ата-аналары баланың көзімен” тақырыбында сауалнама

2

Үйде оқытылатын оқушылар мен әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.

Мектеп психологы: 

Мусаханова  Ғ.

Дильмагамбетова  А.

Сауалнама 

диагностика

3

Аз қамтылған, әлеуметтік санаттағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.

ДТІЖ орынбасары:

Трусбаева  А.

Джалгасова  А.


ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы

1

Әдістемелік оқу құралдарын жинақтау (ата- аналарға сынып жетекшілерге және оқушыларға арналған жадынама)

-Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу;

-Аудандық, облыстық семинарлар ұйымдастыру және қатысу;

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.


2

Пән мұғалімдері, психологтар сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс – шаралар өткізу.

Уақытында 

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.


3

Сынып оқушыларының құжаттарын жинау , ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алып отыру.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.

ДТІЖ орынбасары

Трусбаева  А.

Джалгасова  А.


4

«Қамқорлық» акциясын өткізу, қайырымдылық көмек көрсетілетін оқушыларды анықтау.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж

ДТІЖ орынбасары:

Трусбаева  А.

Джалгасова  А.

Қайырымдық акциясына берілген көмекті теңдей етіп бөліп беру.

5

Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына, оқушыға және қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу;

Қараша 

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.

ДТІЖ орынбасары:

Трусбаева  А.

Джалгасова  А.

«Зорлық – зомбылықсыз балалық шақ » атты тренинг

6

Әдістемелік оқу құралдарын жинақтау (ата- аналарға сынып жетекшілерге және оқушыларға арналған жадынама)

-Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу;

-Аудандық, облыстық семинарлар ұйымдастыру және қатысу;

-Білім көтеру курстарынан өту.

Жыл бойы 




Жыл бойы   

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.



7

Пән мұғалімдері, психологтар сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс – шаралар өткізу

Уақытында 

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.



V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс

1

-  Әлеуметтік топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізу;


-  Әлеуметтік топтағы тәртібінде ауытқуы бар оқушылармен жұмыс жасап, ата-аналарына кеңес беру;

6 айда 1 рет


Қазан айы  

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.

АКТ жүргізу 

Ф-4, ажырасқан отбасыларына

2

-   Ата-аналар жиналыстарына қатысу;

- Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау

6 айда


Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.

Сынып жетекшілер


VI. Диагностикалау-талдау қызметі

1

- Мектептің әлеуметтік куәлігін (паспорт) құру;

-  Мектеп оқушыларының әлеуметтік  картотекасын жасау:

- Әр сыныпқа әлеуметтік диагностикалық куәлік (паспорт) жасау;

  • Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары;
  • Көп балалы отбасы балалар;
  • Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі;
  • Үйде оқытылатын оқушылар тізімі;
  • Форма -4
  • Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Өгей шешемен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Жалдамалы пәтерде тұратын балалар тізімі; 

Қажет деп тапқан ата-аналарға, оқушыларға әлеуметтік – психологиялық жұмыстар жүргізу(телефон, ватсап желісі арқылы)

Бала тәрбиесі мен қарым-қатынасты жақсарту жайында ата-аналар үшін ұсыныстар дайындау, кеңестер беру, мотивациялық тестер жүргізу , психологиялық, педагогикалық кеңес беру (телефон, ватсап желісі арқылы)

Сынып жетекшілермен бірлесе отырып өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен жиі байланысқа шығу, тұрмыстық жағдайларын бақылау, ағарту жұмыстарын жүргізу,  акт жүргізу

Қыркүйек 

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова  Ж.



Сынып жетекшілер

Әлеуметтік санаттағы балаларды анықтау

2

Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығы, ) диагностикалау және отбасын анықтау мақсатында анкеталар жүргізу .Жасөспірімдер арасында нашақорлықтың алдын-алу бағытында 

сауалнама жүргізу.

Қараша

Әлеуметтік педагог: 

Матжанова Ж.



Parents арналған  сауалнама

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив