Әлеуметтік педагогтің 2022-2023 жылдық жоспары
2022-2023 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары
«Балаға қуаныш сыйлай отырып,оқыта тәрбиелеуге міндеттіміз»
(Аркин Ефим Аронович)
Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
- Әр балаға қолайлы жағдай тудыру,
- Әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
- Әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
- Тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
- Рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:
- Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
- Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін оқулықпен қамту;
- Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
- Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
- Оқушылардың мектеп алды даярлығын қамтамасыз ету;
- Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
- Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі және облстық білім басқармасымен «Мектепке жол» акциясын басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен бірігіп қамқорлық акциясын ұйымдастыру;
- 0-18 жас аралығындағы балалар тізімін жасау (бекітілген мерзімде)
- 9-11 сынып оқушыларымен мамандыққа баулу бойынша жұмыс жасау.
- Мектеп жанындағы жазғы демалыс орталықтарына, жағдайы төмен отбасы балаларының таратылуын қадағалау.
№ р/с | Мероприятие | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары |
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу | ||||
1 | Құжаттармен жұмыс: - Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспарын құру, бекіту; - «Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру; - Мемлекеттік көрсетілетін стандарт түрлерімен жұмыс жасау; Әлеуметтік статустағы ата-аналарға берілетін жәрдемақы жөнінде ақпараттар беру | Тамыз -қыркүйек | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | Құжаттармен жұмыс |
2 | - Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу жөнінде мәліметтер жинау; Сынып жетекшілердің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен, заңды өкілдерімен байланысын қадағалау Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылар арасынан мектепте бір мезгіл ыстық тамақты ұйымдастыру,олардың уақытылы тамаққа баруын қадағалау,құжаттарын жинақтау,рәсімдеу. | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | Құжаттармен жұмыс |
3 | Аз қамтылған, әлеуметтік санаттағы оқушыларды «Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры» есебінен берілетін киім – кешекпен қамтамасыз ету; Келешек өмірлік ұмтылыстарды қалыптастыру психологпен бірлесіп жұмыс жасау Қолайсыз отбасыларды үнемі бақылауда ұстау, ата-аналармен байланысқа шығып отыру | Қазан | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Мектеп психологы: Мусаханова Ғ. Дильмагамбетова А. | Құжаттармен жұмыс |
4 | «Кел,Жаңа жыл, Жаңа жылHYPERLINK "https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbilimdiler.kz%2Ftarbie-sagaty%2F8017-torlet-kutty-zhana-zhyl.html&ei=crftU87kM-PiywOBhYDoCg&usg=AFQjCNFMX-43h-JNipVWq3DOOoa0AjCXvw&bvm=bv.73231344,d.bGE"!» атты тақырыпта әлеуметтік қолдауды қажет ететін отбасы балаларына жаңа жылдық шырша ұйымдастыру; ҚР Елбасының шыршасына, аудан әкімінің шыршасына әлеуметтік санаттағы балаларды қамту; | Желтоқсан | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. ДТІЖ орынбасары: Трусбаева А. Джалгасова А. | |
II. Балалық құқығын қорғау жұмысы | ||||
1 | Ерекше мұқтаждыққа ие оқушылармен жұмыс: (үйден оқитындарға)
| Қаңтар | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Мектеп психологы: Мусаханова Ғ. Дильмагамбетова А. | Зерттеу картасын жасау Үй аралау, Акт толтыру |
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс | ||||
1 | - Қиын жағдайға тап болған немесе зорлық – зомбылықтан зардап шеккен балаларды анықтау; - Психологпен бірге жетім ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың ортаға бейімділігін анықтау; - Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру; - Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу; - Қиын жағдайда тап болған немесе зорлық-зомбылықтан зардап шеккен балаларды анықтау. Анықталған отбасымен және оқушымен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ықпалдастыру.Құқықтарын қорғау. | Ақпан айы Ақпан айы Наурыз айы Сәуір айы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Мектеп психологы: Мусаханова Ғ. Дильмагамбетова А. Мектеп инспекторы: Бохаева Улжан | Үй аралау, АКТ толтыру Кеңестер беру, ұсыныстар айту “Отбасы мен ата-аналары баланың көзімен” тақырыбында сауалнама |
2 | Үйде оқытылатын оқушылар мен әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару. | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Мектеп психологы: Мусаханова Ғ. Дильмагамбетова А. | Сауалнама диагностика |
3 | Аз қамтылған, әлеуметтік санаттағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. ДТІЖ орынбасары: Трусбаева А. Джалгасова А. | |
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы | ||||
1 | Әдістемелік оқу құралдарын жинақтау (ата- аналарға сынып жетекшілерге және оқушыларға арналған жадынама) -Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу; -Аудандық, облыстық семинарлар ұйымдастыру және қатысу; | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | |
2 | Пән мұғалімдері, психологтар сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс – шаралар өткізу. | Уақытында | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | |
3 | Сынып оқушыларының құжаттарын жинау , ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алып отыру. | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. ДТІЖ орынбасары Трусбаева А. Джалгасова А. | |
4 | «Қамқорлық» акциясын өткізу, қайырымдылық көмек көрсетілетін оқушыларды анықтау. | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж ДТІЖ орынбасары: Трусбаева А. Джалгасова А. | Қайырымдық акциясына берілген көмекті теңдей етіп бөліп беру. |
5 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына, оқушыға және қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу; | Қараша | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. ДТІЖ орынбасары: Трусбаева А. Джалгасова А. | «Зорлық – зомбылықсыз балалық шақ » атты тренинг |
6 | Әдістемелік оқу құралдарын жинақтау (ата- аналарға сынып жетекшілерге және оқушыларға арналған жадынама) -Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу; -Аудандық, облыстық семинарлар ұйымдастыру және қатысу; -Білім көтеру курстарынан өту. | Жыл бойы Жыл бойы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | |
7 | Пән мұғалімдері, психологтар сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс – шаралар өткізу | Уақытында | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | |
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс | ||||
1 | - Әлеуметтік топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізу; - Әлеуметтік топтағы тәртібінде ауытқуы бар оқушылармен жұмыс жасап, ата-аналарына кеңес беру; | 6 айда 1 рет Қазан айы | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | АКТ жүргізу Ф-4, ажырасқан отбасыларына |
2 | - Ата-аналар жиналыстарына қатысу; - Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау | 6 айда | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Сынып жетекшілер | |
VI. Диагностикалау-талдау қызметі | ||||
1 | - Мектептің әлеуметтік куәлігін (паспорт) құру; - Мектеп оқушыларының әлеуметтік картотекасын жасау: - Әр сыныпқа әлеуметтік диагностикалық куәлік (паспорт) жасау;
Қажет деп тапқан ата-аналарға, оқушыларға әлеуметтік – психологиялық жұмыстар жүргізу(телефон, ватсап желісі арқылы) Бала тәрбиесі мен қарым-қатынасты жақсарту жайында ата-аналар үшін ұсыныстар дайындау, кеңестер беру, мотивациялық тестер жүргізу , психологиялық, педагогикалық кеңес беру (телефон, ватсап желісі арқылы) Сынып жетекшілермен бірлесе отырып өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен жиі байланысқа шығу, тұрмыстық жағдайларын бақылау, ағарту жұмыстарын жүргізу, акт жүргізу | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. Сынып жетекшілер | Әлеуметтік санаттағы балаларды анықтау |
2 | Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығы, ) диагностикалау және отбасын анықтау мақсатында анкеталар жүргізу .Жасөспірімдер арасында нашақорлықтың алдын-алу бағытында сауалнама жүргізу. | Қараша | Әлеуметтік педагог: Матжанова Ж. | Родителям арналған сауалнама |